Föreningen

Bostadsrättsföreningen Snöklockan 3 är en s.k. äkta bostadsrättsförening belägen på Karlbergsvägen 9 och 9A och upplåter 20 lägenheter med bostadsrätt samt 1 lokal med hyresrätt. Föreningen förvärvade marken/fastigheten 1982 och består av ett gatu- och gårdshus från 1903.

Bostadsrättsföreningen Snöklockan 3 är belägen på Karlbergsvägen 9 och 9A i Stockholm med närhet till Odenplan och dess kommunikationer i form av tunnelbana, pendeltåg och bussar. Föreningen består av 20 lägenheter och en lokal. Lägenhetsstorlekarna varierar från 32 till 117 kvadratmeter i två-, tre- och fyrarumslägenheter. Samtliga lägenheter har en eller flera kakelugnar, de flesta fungerande. Föreningen har en fantastisk innergård, med omfattande växtlighet som inramning.

Bostadstättsföreningen Snöklockan 3 är en s.k. äkta bostadsrättsförening belägen på Karlbergsvägen 9 och 9A och upplåter 20 lägenheter med bostadsrätt samt 1 lokal med hyresrätt. Föreningen förvärvade marken/fastigheten 1982 och består av ett gatu- och gårdshus från 1903.